۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۶

با تخصیص اعتبارات سفر رهبری/

اعتبارات خراسان شمالی به نسبت سایر استان ها دوبرابر شد

اعتبارات خراسان شمالی به نسبت سایر استان ها دوبرابر شد

فاروج- معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به این استان و اختصاص اعتبارات این سفر، مجموع اعتبارات خراسان شمالی به نسبت سایر استان ها دوبرابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید پورعیسی عصر پنج شنبه در مراسم گردهمایی مسئولان ستادها و واحدهای خواهران نماز جمعه خراسان شمالی در شهرستان فاروج، با اشاره به این که اعتبارات خراسان شمالی در دو سال اخیر نسبت به سایر استانها افزایش داشته است، اضافه کرد: از سال ۹۱ و پس از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اعتبارات اختصاص یافته به این استان تاکنون نسبت به سایر استانها تقریبا دو برابر شده است.

وی با بیان این که این افزایش اعتبارات را مدیون سفر مقام معظم رهبری هستیم، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات مناسب و اجرای طرح های مصوب، مطابق فرمایشات معظم له خراسان شمالی در زمره ۱۰ استان برتر کشور قرار گیرد.

پورعیسی افزود: در این زمینه اولویت مسئولان و مدیران خراسان شمالی اجرا و اتمام پروژه های زیربنایی و سپس تولیدی و فرهنگی است.

به گفته وی انتظار می رود پروژه های مصوب سفر رهبری در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی به زودی با کمک و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

پورعیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان همزمان با سراسر کشور، افزود: یکی از نتایج خوب این طرح کاهش بار مالی از دوش بیماران کم درآمد است که با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به زیبایی در حال اجرا است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی در ادامه همچنین به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی طرح ها در شهرستان فاروج پرداخت و گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان فاروج ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۵۶ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گردهمایی مسئولان ستادهای نماز جمعه خراسان شمالی، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی هنری فاروج با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال شامل فضاهای آموزشی، اداری، نگارخانه و آمفی تئاتر با حضور معاون استاندار خراسان شمالی، فرماندار و امام جمعه شهرستان فاروج و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

کد خبر 2488316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha